RSS

Sunday, May 3, 2009

Aku Kne TAG dari boshhhh~

tidakkkk!!!!aku TERKENA gak tang dari encik F!!!(die nh mmg antuu tag org) huhu!! disebabkan frst time kne so ngn semangatnyee (sbnrnye mati kutu nk bace writing) aku pon jawabbbbbb~


soalan2 nyer adalah: (diiringi bunyi cm dlm roda impian)


1. Apakah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir ?

Huhu..plg takut ngn kilat n petir..cuak kne sambar..hehe..tp so far kalo takat bunyi berdentum tu aku pon duk diam2 gak..(wat muke seyes,pura2 xtakut)..ngehee~


2. Reaksi anda bila orang mengutuk anda ?

Apekah???? Jom jumpe kat padang upsi! Settel one on one! Hehe!


3. Reaksi anda bila terjumpa artis kegemaran anda?

Lor...xderla cun/ensem cm dlm tewee..^__^


4. Maxis or celcom ? Which one do you prefer ?

Of coz ar celcom!!! Yeahh..celcom rulezz!! (celcom kne byr commission kat aku nh..)


5. Nyatakan 3 bad habit anda.

Ermmmmmm…

Ermmmmmmmm…

Ermmmmmmmmmm…

(byk sgt xtau nk plih mane satu..ahahaha!)


6. Apa yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?
aku kate ”susah-susah jek ambik tau eh..pe kate tlg top up kn aku nt aku leh kongsi hal aku ag” *____*


7. Adakah anda mempunyai ramai peminat ?

Of coz x~ rakan2 saye jek ramai kipas-susah-mati!


8. Honestly,what do you like about yourself ?

Ermmm…aku suke aku leh bantai makan apape pon tp kegebuan aku agak lambat..lalala~


9. What is your height and weight ?

Wohohoho~ soklan famous slalu kne! 168 jekkk n berat rahsiee kingdom of women~


10. Apa reaksi anda apabila anda terkentut dengan kuat/busuk di khalayak ramai ?

So far blum ag..tp kalo terjadik aku ngn akak aku slalu standby plan wat cmni: ”hoy, ko nh(sape yg disebelah anda/berdekatan), agak2 ar sikit kentut!!busuk siott!!” PERHATIAN: sila ckp dengan nada yg tinggi agar org lain sedar yg dituduh tu y bwat..hehe!


RANDOM QUESTIONS ABOUT YOUR RELATIONSHIP

(perlu ker????no komen sume ley x???)


1. State the date you have declared with your 1st couple.

Rahsieee kingdom of kawaiii~


2. Adakah anda akan trus berhubung dengan your bf/gf jika anda dah clash ?

Tgk cmne ar..kalo putus cara baek blh ar kot..kalo putus time perang besar kejadahnyee...


3. Apa yang akan anda lakukan bila anda merindui bf/gf anda ?

Pe gune teknologi~ lalala~


4. Adakah anda mempercayai bf/gf anda 100% ?

Makaihhhh~killer questionnn~ skali lg, P&C kingdom of kawaii..ngehee!


5. How was your first date with your couple ?

Hahahahaks, cm mamarazi dh soklan..hehe! boleh dikatakan agak sengal pasal aku leh lyn tgk senario kat tewee kdi mkn..(kejam kn aku..wakakaka!)


6. Adakah anda rasa bf/gf anda seorang yang pandai memujuk ?

Adoyaiiiii...apekahhh soklan2 bikin blushing sume nhh~ hehehe! Aku xkuat majuk so skill itu kurang dipraktikkan..(kagum x??)


7. Apa reaksi anda dan apa yang anda lakukan apabila kredit bf/gf anda dhabiskan utk org lain?

WTH???!!! (diikuti ngn keganasan umah tangga~ ahaahha)


8. What are you going to do when your besties have a relationship with your ex?

Apekah???? Ko nh cm xde org lain kat dunia nh~ (ckp gtu jek then sukati diorglaa~ asalkan bahgie n xganggu aku..hee!)


9. Adakah anda akan menelefon bf/gf anda apabila disuruh oleh bf/gf anda?

Heloooo...sape nk ckp ngn sape skrg nh~~~


10. Apa reaksi anda bila mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?

ahahaha~ ape beliau rase kalo aku pon bwat cmtu gak..so..lu pk la sendirik! hehe!


mane bley aku sorg jek jawab menatang nh..maka dengan rasminya aku mengeTAG cikgu man!! future JMK a.k.a fifie!! fara busyuk!! anak minang!!! lalala~ sila jawab jgn xjawab!! ^___^









1 comment:

zulfadli amzar said...

okay... soalan exam (extra paper) dah dijawab.
:p