RSS

Monday, May 4, 2009

Depress kah aku??

ari nh aku rase cm suckk gler jwb xam..
wlpn cikgu aku ley jawab dgn succesfullnye..
tapi ank murid die terkandass..huhu!

xperla..
aku harap yg terbaik tuk die yg sgt mulia bg mcm2 ilmu..
(thnx mann!!)


ehem..
aku xrase aku tensen..
tp cm terbyk plak aku mkn..
nasi putih lauk ikan n bergedil..

nasi lemak lauk ayam...

roti redbean..
(tu pon ingtkn nk bli kek..tp xjadik..huhu)

mlm krg mkn burger plak..

byk ker???
cm byk ar dari biase...
bwat aku terpk...
depress kah aku????

5 comments:

KhairulZamanKhobin said...

rilek r tie...
ko nih...
dah wat sudah leer...

makan bebanyak sikit...
(sayuran jgn luper.. heheheheks)

zulfadli amzar said...

Makan itu syurga!!!

Makanlah selagi kita mampu menikmati keenakannya~

Hoping all those Depre**es akan hilang dgn keenakan makanan2 tu.

yum~ yum~ yum~ yum~ yum~ :)

F.Aminurrashidd said...

kuat giler makan banyak.. hohoii kalah aku.. heheheh

juz kawaii said...

man: yela..aku xdpt jawab cm ko..huhu!

fawez: ahaha, sape suh ko mkn skit..tu xmembesar..hehe!

aku seorang Temah said...

lek la yanti.,.ko makan byak mane, nasik tmbah byak mane pun, ko still maintain cam supermodel..lalala