RSS

Monday, May 18, 2009

busan..busann~

uhuhuu...
lame gak xblog nh haa..bukan xleh blog tp fsktor kemalasan yg tinggi disebabkn duti2 harian sebagai suri rumah tangga xbertauliah dan godaan tewee yg melampau.ahaks!

apapepon rmi gak member yg update(rmi ker??),tp kiranye yg aku tau kompem akan mengupdate laa..mereka2 yg sgt tegar mengblog.tehee! ^__^

xtau nk cite pe coz aku mmg asyik terperap jek dlm umah yg fana nh..kucing aku pon smpi naik busan dh asyik diberi kasih syg melimpah ruah(pdhal aku slalu hug die kuat2 jek..tu pon die rimas..cheh!)

dahlaa ade serangan beruk hari2.yup,BERUK.beruk betul ok bukan tipu2 punye.ade ekor, berbulu,warna kelabu ade gigi taring(garang wooo). tensenn jek coz keje diorg nh geledah smpah yg aku buang hari2...satu family tuu..complete set bapak,bini n anak. so de 3 ekor beruk yg rajin dtg umah aku selongkar sampah yg aku buangg!!

masalhnye kalo xbersepah xpe gak!bukak ikatan tu elok2 kerr..pastu ambik mane yg die nak dlm sampah2 tu....so xderla aku kesah sgt...nh bertabur dpn umah! tiap2 ari cmni tensen oooo~

tahla..pelik aku.cm free zoo dh jadiknye..dlm byk2 umah, umah aku gak jadik target.siot tul nyer beruk.huh! dasar beruk tul!grr~

apapepon, still tetap busann~ntla kalo aku dpt tgkp beruk tu nt aku post kat cni gmba satu fmily tu..huahahaha!(gelak kejammm) ^__*

2 comments:

:: ANAH :: said...

~klaka la Yanti=p
~ade beruk eh?
~comey x beruk tu?he3

~sweetnye ade kucing(*_*)..
~mia00ww..

juz kawaii said...

comey mendenye anah oii..
bertaring lorr bapaknyee
anak die ok la kecik jek
hehe!

dh sehat skit ker??