RSS

Saturday, March 14, 2009

masa yg terasa pendek yg amat

tik tok..tik tok..
aku cm nk jerit jek suh mase brenti jap!tlgg!!kekurangan mase jek rase..24jam tu cm xterase..pdahal dlu kalo 24jam tu cm nk mati jek tggu besok.skrg nh~aii..tiap detik terasa berharga glerr..tension jek ngn assgment bersepah n program tu ini..huhu..
aku mmg salut tul ngn member2 yg de time tuk mende laen.mungkin ptt mintak rahsie ar cmne diorg budget mase.hee!
kejap jek bulan 3 nh nk bis dh..then bulan 4 yg ditunggu tuk xam plak..argghhh!ngn ilmu ksong kat minda nh kejadahnye nk jawab exam..aiyakkk..mau mati katak menjawab nt.
hujung bulan nh ade camping plak.xlain xbukan tmpt famous bakal guru nh bercamping iaitu sg.samakkk~
aku rase makcik tu sure masyuk gler pendapatan die setahun xpon sebulan jek sure dh riban.mau tak nye,majoriti apape aktiviti kat cituuu jela tempat plg dekat n jimat kos.fuh, masyuk!
yg penting aku xsabo nk sttelkan assgment2 yg makin ari makin menjerat diri nh.tah bile aku nk reti2 manage mase tuk siapkan keje cm rakan2 kelas aku yg laen, aku pn xtau.lalala~